Szukaj...

niedziela, 25 marca 2012

Rowerek treningowy mechaniczny - czym kierować się przed zakupem produktu?

Witam, ostatnio zakupiłam rowerek treningowy mechaniczny. Miałam duży problem z wyborem, ponieważ zupełnie nie wiedziałam czym się kierować. Moim jedynym determinantem pozostała cena. Dziś rowerek już stoi, wczoraj poszło pierwsze 10km i mogę coś na ten temat powiedzieć dla potomności.

Rower zakupiłam marki FIT-NET - dokładnie ten: KLIKNIJ.  Bez większych problemów zdołałam go sama skręcić (wszystkie klucze były dołączone do paczki).

Minusy
1. Wysokość - mam 170cm wzrostu. Dla osobnika o większych gabarytach rower po prostu będzie za mały - ja zaledwie o włos muskam kierownicę.
2. Kierownica - stabilna, bez możliwości jakiegokolwiek ustawienia. Może tak powinno być - jednak mi wygodniej by było, jakby była pod innym kątem
3. Siodełko - bardzo niewygodne, twarde. Po pierwszych 10km mam odciski na pupie..
4. Opór - już teraz wiem, że niedługo będzie za słaby

Zalety
1. Faktycznie cicha praca
2. Lekki - ale stabilny! Martwiłam się, czy nie będzie się wywracał
3. Solidna konstrukcja - nie dziwne, że gwarancje na el. metalowe dają 5 lat. Porządnie zrobione. Mój 120kg tata też na niego wsiadł i trochę popedałował
4. Wielkość rowerka - malutki jest - obawiałam się, że zajmie cały pokój - a jest mniejszy niż myślałam. I nawet ładny:)
5. Cena

Reasumując- jakbym teraz miała kupić rowerek od nowa byłby to: 1) z amortyzacją siodełka 2) wyższy 3)magnetyczny - trzeba dołożyć przynajmniej 200 zł. No i marzył mi się ten uchwyt na książkę - żeby czytać w trakcie jazdy:)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz