Szukaj...

czwartek, 4 sierpnia 2011

Naleśniki na ostro!

Przepis na wegetariańskie naleśniki na ostro.

Naleśniki chyba każdy wie jak robić:) Tutaj nie odkryłam ameryki. Ale ważny jest farsz. Ja stosuje leczo, które moja mama robi późnym latem (czyli niedługo!) a potem całą zimę się nim zajadamy!

Jak się robi leczo
1. Przygotuj sobie warzywa: pomidory, papryki, cukinie
2. Uduś to wszystko pokrojone w cząstki na oleju
3. Sól i pieprz do smaku, możesz dać listko laurowe czy ziele angielskie
4. Załaduj do słoików i pasteryzuj ok. 20 min.

Gotowe leczo po otwarciu słoika podgrzewam i wkładam do naleśników. Zawijam je podobnie jak krokiety, żeby leczo nie wypływało. Podaję gorące, koniecznie z sosem czosnkowym!

Najlepsze a takie proste!!!


Nie mam niestety zdjęcia, ponieważ jeszcze nie jadłam:) Pożyczę więc sobie z googli.

PS. Takie leczo nadaje się później również do makaronów, ziemniaków, ryżu a także jajecznicy! To miła odmiana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz