Szukaj...

niedziela, 4 maja 2014

Mąka razowa

Kontynuuję moją dietę, już nie tak ściśle, ale unikam słodyczy, mąki i ziemniaków.
Przeprosiłam się z mąką razową i wszędzie gdzie się da to ją wciskam

Jem pełnoziarnisty makaron. Nie jest aż tak smaczny jak biały, ale po pierwsze kwestia przyzwyczajenia, a po drugie - firmy!
Do tej pory jadłam już makarony kilku firm, niestety większość jest niesmaczne. Np Lubella wyjątkowo mi nie smakuje (a to jedyny makaron pełnoziarnisty jaki można dostać w moim mieście). Kiedyś kupiłam jakieś "wstążki" w Biedronce i były rewelacyjne, ale już ich nie ma. Posiłkuję się kupowaniem przez internet, ale to się średnio opłaca. Jak już znajdę jedną pyszną firmę to dam znać.

Próbowałam z mąki razowej zrobić kluski lane, ale zupełnie nie wychodzi. Ona chyba za mało się lepi. Jeżeli wiesz jak to zrobić to tu jest czas i miejsce by mi wskazać drogę:)

Marze o sprawdzonym przepisie na ciasto pierogowe z mąki pełnoziarnistej !!!


A dziś przyszedł czas na pierwsze ciasto z mąki razowej. Padło na jogurtowe, jako że Teściowa poczęstowała mnie pokaźnym pękiem rabarbaru. Kocham to ciasto, w wersji razowej jeszcze nie jadłam.

Zrobię dwa ciasta - dla wszystkich łącznie z teściową lekkostrawne ciasto z mąką białą, z przepisu Only My Simle Kitchen, natomiast przepis na ciasto razowe urzekł mnie z bloga Bea, i zamierzam go wykorzystać:)

Dam znać.

pozdrawiam serdecznie



Aha. Dla zainteresowanych.
waga: 55 kg (tak, jeszcze odrobinkę sama spadła, mimo kwietniowego obżarstwa plackami wielkanocnymi)
talia: 68 cm, sama się nie mogę nadziwić
brzuch: 78 cm
biodra i uda: 92 cm

Narazie brak efektu jo-jo, waga się utrzymuje z lekką tendencją "w dół"

Ćwiczenia:
raz lub dwa razy (częściej dwa) w tygodniu biegam, staram się powyżej 30minut, zawsze około 300kcal wykazuje Endomondo
raz w tygodniu brzuch, najczęściej jakieś PILATES znaleziony na youtube. Bardzo ta forma ćwiczeń mi przypadła do gustu. Zamierzam zwiększyć liczbę treningów.

pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz