Szukaj...

sobota, 26 grudnia 2015

Czuję się gruba

Ha. święta się kończą a mój organizm mówi do mnie - naprawdę serdeczne dzięki. Czuję się tłusta, obrzydliwa, przejedzona i przepita.

Czuję potrzebę zmian.

Czemu tego nie wykorzystać?
Dużo łatwiej trzymać mi się wyznaczonych ustaleń kiedy robię to na forum publicznym, nawet jeżeli mój "blog" ginie wśród miliona innych. Jednak czuję za niego pewną odpowiedzialność i jak rzekłam tak uczynię.

Niech więc miesiąc styczeń roku pańskiego 2016 upłynie pod znakiem detoksu organizmowego.

Niniejszym zaplanuję sobie pasze i zestawy ćwiczeń na cały miesiąc, tydzień po tygodniu.

Czas start, mam tylko parę dni na przygotowanie wszystkiego.
Trzeba się zważyć
Zrobić kalendarz
zrobić założenia

i, co ważne, ustawić w komórce przypomnienia o tym co robię. To dlatego, że nawyki od razu dają o sobie znać, i dopiero wieczorem w łóżku człowiek sobie przypomina, że przecież dzisiaj miał ćwiczyć.

to do dzieła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz