Szukaj...

sobota, 7 marca 2015

VI + przepis na wegetariańskie kotlety z ciecierzycy i grochu

Śniadanie - 3 naleśniki z mąki pełnoziarnistej z domowej roboty powidłami śliwkowymi
II Śniadanie - to samo
Obiad - pierogi z jagodami z jogurtem
Kolacja - 3 kotlety z ciecierzycy (boskie pycha!)
Podwieczorek - nalewka.






a oprócz tego duużo stania przy garach:)

Kotlety z ciecierzycy i grochu


1. Namoczyć ciecierzycę i groch, około 7 godzin, następnie gotować w osolonej wodzie, aż do miękkości (ponad godzinę)
2. Odcedzić i zblendować.
3. Dodać w zależności od uznania, ale moja wersja jest boska
- pestki dyni
- pestki słonecznika
- podsmażona cebula
- sos z papryczki chili
- pieprz
- otręby pszenne
- mąka ziemniaczana
- bułka tarta
- jajo

Uwaga, konsystencja musi być naprawdę twarda, by nie rozwalały się podczas smażenia. Ja smażyłam obtoczone w bułce tartej z otrębami i słonecznikiem.

Trochę się trzeba narobić, ale zrobiłam wielką michę i pomroziłam. Będzie na kilka obiadów:)

Najlepiej wyobrażam to sobie z białym ryżem i sosem słodko-kwaśnym.

pyycha, jutro postaram się dorzucić kilka zdjęć


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz