Szukaj...

czwartek, 1 sierpnia 2013

Zestaw ćwiczeń na płaski brzuch dzień 13

Dziś zaszalałam i zrobiłam Killera. No, może zrobiłam to za duże słowo. Próbowałam.


Po 45 minutach mordęgi stwierdzam, że to był pierwszy i ostatni raz.
Po pierwsze -ćwiczenia są uszeregowane w zestawy po trzy ćwiczenia w trzech powtórzeniach. Po każdym zestawie 5 minut cardio.
Jakie są tego minusy? - przy drugim powtórzeniu jeszcze daje rade, ale świadomość że jeszcze raz mam to przechodzić jest mordercza. I zniechęcająca. Cardio pozwala uspokoić oddech, ale od razu niedobrze mi się robiło na myśl o kolejnym zestawie.
W Skalpelu, dla porównania, ćwiczenie jest każde inne. Nie wiadomo czego się spodziewać dalej - to daje nadzieje, że może będzie łatwiej:) Niekoniecznie jest łatwiej, ale choć trochę zmodyfikowane ćwiczenie łatwiej jest znieść, niż kolejne powtórzenie tego samego.
Po drugie - występuje tutaj dużo ćwiczeń z unoszeniem się na rękach - w pozycji pompki. Z powodu mojego urazu nadgarstka nie jestem w stanie tego robić.
Po trzecie - mało, zdecydowanie za mało ćwiczeń na brzuch.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz