Szukaj...

poniedziałek, 1 lipca 2013

Ćwiczenia dla pięknej sylwetki

Witajcie.
Od 09.06 ćwiczę z Chodakowską Skalpel, zaczęłam też biegać. Jednak trochę mi się Skalpel znudził więc postanowiłam urozmaicać sobie ćwiczenia, codzień ćwicząc coś innego.
Mój priorytet: brzuch.
Ale zamierzam ćwiczyć całe ciało -- z naciskiem na brzuch.

Zapraszam do wspólnych ćwiczeń. Ja ze swojej strony będę zamieszczać filmiki z których korzystam, oraz krótkie komentarze do nich:)


Pamiętajcie. Ćwiczenia min. 2 h po jedzeniu!
Pamiętajcie. Zmierzcie sobie talię, brzuch na wysokości pępka, pupę i uda. Zapiszcie datę. Musicie to zrobić, ponieważ nie ma nic bardziej motywującego niż lecące centymetry! Waga nie ma znaczenia, gdyż mięśnie są cięższe od tłuszczu. Liczy się wygląd:) I kondycja. I zdrowie. Więc do dzieła!



Więc dziś, 01.07.2013
1. Rozgrzewka 7 min
 Cóż. Bardzo wyczerpujące 7 minut, średni nadaje się do bloku bo się trochę tupie. Ale dałam rade.  Jestem mocno zgrzana, serce mi bije bardzo szybko. O to chodzi. Następne.

2. Chodakowska
- na płaski brzuch http://www.youtube.com/watch?v=UhdOBvyd6gQ

Bardzo krótki filmik, ale mięśnie bardzo czułam.Bardzo bardzo. Chodakowska to jest to!:)

3. Mel B - 10minutowy trening brzucha
Wymiękłam. Przyznaje szczerze. Masakra jakaś. nigdy więcej:)))

4. Rozciąganie wg Tiffany, jako że ją kocham:)

Już po. I jak się czujesz? Mi drżą trochę ramiona i nogi, czuje też bolący kręgosłup po tej medytacji:)

Zapraszam jutro po nowy zestaw ćwiczeń.


Nie zwlekaj. Zacznij już dziś. Zacznij już teraz! Piękna figura leży w Twoim zasięgu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz