Szukaj...

wtorek, 2 lipca 2013

Ćwiczenia dzień 2

Dziś miałam wyjątkowo wyczerpujący fizycznie dzień, plus ogromne zakwasy po wczoraj - zwłaszcza na szyi (Mel B ), łydkach i ramionach (ta zabójcza rozgrzewka).
Więc na dziś wybrałam moje ulubione ćwiczeniaL

1. Na rozgrzewkę i piękną talię Tiffany - uwielbiam te 10 minut tańca:) Ta muzyka strasznie mnie pobudza do wysiłku:)

2. TIffany i ćwiczenia abs - na brzuszek:) Niezwykle wyczerpująca pozycja zdechłego owada:) Nigdy jeszcze mi się nie zdarzyło zrobić jej po całości. Ale ćwiczenia fajne:

3. Potem przyszedł czas na Skalpel - ale nie cały. Zostawiłam sobie tylko końcówkę, ostanie 10 minut, z naciskiem na brzuch:) Dokładnie od 28 minuty. Na końcu jest przyjemne rozciąganie.


I tak minął mi dzień. Seria ćwiczeń bardzo przyjemna, pewnie często będę ją powtarzać. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz