Szukaj...

niedziela, 28 lipca 2013

Dzień 11 - ćwiczę na płaski brzuch i zgrabną sylwetkę

Dziś znalazłam po prostu rewelacyjne ćwiczenie. Rewelacja dla wszystkich co lubią tańczyć, i choć trochę lubią reggae:

To jest świetne, po prostu świetne. Chociaż większość ćwiczeń wykonywałam jak pokraka, to bawiłam się znakomicie!
PS. Ona Nie Żartuje z Tym Ręcznikiem!

A potem jeszcze tylko dołożyłam coś extra na brzuszek:

Uff
Ta Pani to ma tempo i poczucie humoru. Gdy ona się śmiała i nawijała jak szalona, ja zaciskałam zęby. Ale brzuszek czułam aż nad to.

I rewelacyjne ćwiczenia rozluźniające na koniec z Mel B



Jak dla mnie, to fajnie się tak ćwiczy codziennie zmieniając porcję ćwiczeń. Nie nudzę się, a do ulubionych zawsze mogę wrócić:)
Jak sądzisz?

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz