Szukaj...

piątek, 5 lipca 2013

Ćwiczenia na brzuch dzień 4

Witajcie.
Dziś wyjątkowe ćwiczenia, bo opracowane na podstawie badań skurczów mięśni podczas ich wykonywania. Autorka ułożyła program z tych ćwiczeń, któe najbardziej angażują mięśnie brzucha. Przekonałam CIę?

1 seria 15 minutowa jest bardzo przyjemna. Czuję wszystkie pracujące mięśnie, o których mówi trenerka.

2 seria jest dla zaawansowanych. Spróbowałam.
Szło nieźle aż zaczął się "Robot" i ćwiczenia Jane Fondy - masakrycznie trudne jak dla mnie. Pierwszą serię zrobiłam ale na drugiej wymiękłam. Więc ćwiczenia bez ostatnich 5 minut. Cóż, będzie lepiej:)

Ale mega pozytywnie, ćwiczenia bardzo mi się podobały. By się rozgrzać wcześniej zrobiłam 30 pajacyków.


Podczas robota nadwyrężyłam sobie prawy bark - nie wiem czemu. Przed następną serią właśnie tych ćwiczeń postaram się go lepiej rozgrzać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz