Szukaj...

poniedziałek, 17 lutego 2014

Dzień piąty, szósty i siódmy

Dzień piąty 

śniadanie: banan + mała kawa
II śniadanie: 1 duza czarna kromka z maslem i powidlami, herbata z sokiem malinowym
obiad: brazowy makaron z sosen pomidorowym
kolacja:  wafelek waza z maslem orzechowym
podwieczorek: herbata zielona / zupa barszcz czerwony zabielany z ziemniaczkami
drink whiskey + schweeps


Dzień szósty

śniadanie: 1,5 jajka z majonezem i 2 kromki z masłem i papryka, herbata
II śniadanie: owsianka z suszonymi brzoskwiniami, migdałem, rodzynkami , jabłkiem
obiad: 1 ziemniak + dużo marchewki duszonej + surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem
kolacja: zupa pomidorowa z makaronem brązowym, baton musli
podwieczorek: 1 połówka bułki  a'la zapiekanki - z serem mozzarella, pieczarkami, cebulką
szklanka wina wytrawnego

Ćwiczenia:
Cały dzień sprzątanie domu - porządne, z odsuwaniem mebli a wieczorem.... sesja pilates. Mega przyjemna. Bardzo polecam.



Dzień siódmy. 

śniadanie: jajecznica z 2 jajek + kromka czarnego chleba, herbata z cytryna
II śniadanie: 5 kawałków gorzkiej czekolady, 2 kromki ryżowe z masłem orzechowym Felix
obiad: zupa z zielonego groszku z makaronem + kromka czarnego chleba, pół jogurtu pitnego
kolacja: kubek gorącej czekolady
podwieczorek: grejfrut, pół jabłka

Najpierw spacer, z koleżanką i jej maleństwem - z wózkiem. Pomyślałby, że to spala tyle kalorii. Wg "Endomodo" przeszłam prawie 4 km (3,94) w 1h41min spalając - uwaga: 379 kcal !!!! Jestem mega zaskoczona i będę spacerowała zdecydowanie częściej. Koleżanka jest szczęśliwa;-)

A potem jeszcze "docisnęłam" pilatesem: nie mogę znaleźć na youtube ale było to 40minut pilatesu z Jennifer Kries.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz