Szukaj...

poniedziałek, 10 lutego 2014

Dieta + ćwiczenia - dzień 1 - startujemy

Jestem pełna nadziei i nowych pokładów energii

10.02.2014
Wymiary - mierzone po pracy, przed obiadem, po wizycie w toalecie. Po wypiciu szklanki jogurtu.

Brzuch - 83 / 84 cm
Talia - 74 cm
Biodra - 94 cm
Uda na wysokości kroku - 94 cm

waga - 58,7 - 59,5

CEL : 55kg

Mój dzisiejszy jadłospis:
a) I śniadanie- szklanka "Kubusia" + plasterek (0,5 cm grubości) ciasta drożdżowego z masłem
b) mała kawa z mlekiem
c) II śniadanie - herbata z cytryną, jogurt naturalny mały z 1/3 szklanki otrębów górskich ugotowanych na wodzie, + parę rodzynek, parę suszonych brzoskwiń, łyżeczka płatków z migdałów, jedno kiwi. Było to totalnie obrzydliwe i więcej się tego nie "hycę". Zjadłam może pół. Madnarynka
d)obiad - makaron grube wstążki z sosem (sos do spagetti "amino" z biedronku + warzywa z lecza), herbata z cytryną
e) kolacja - 2 małe ziemniaki ugotowane bez omasty + buraczki czerwone
f) herbata, jogurt pitny

Dzisiejsze ćwiczenia:
Idę się "przebiec", tzn pokonam szybkim dość (jak na mnie) truchtem trasę około 1km. Niedużo, wiem, ale od czegoś trzeba zacząć;)

To tyle:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz