Szukaj...

niedziela, 9 lutego 2014

Ćwiczenia na brzuch - wracam

Witajcie
Ja i mój tłusty brzuszek wracamy w pełnej krasie.

Znowu ćwiczenia, a do tego dieta. Najpierw dam szansę mężowi - powiedział, że jego dieta zdziała cuda. To proszę bardzo.

Założenia wstępne:
1) jeść pięć posiłków dziennie, z czego pierwszy jak najszybciej od obudzenia
2) zacząć jeść to paskudne owsiankowe coś..
3) ćwiczyć !
poniedziałek - jogging
środa - siłownia
piątek + niedziela - w domu brzuszek!
4) nie jem słodyczy i nie piję piwa.

Waga i wymiary wstępne, mierzone rano, przed jedzeniem i po wysikaniu się:)
1) waga -
2) obwód tali -
3) obwód brzucha w pępku -
4) obwód pupy w najszerszym punkcie -
5) obwód ud na wysokości krocza -

Mój oficjalny cel:
1) waga w dół o 5 kg
2) zmniejszenie obwodu talii
3) zmniejszenie obwodu brzucha
Obojętnie o ile cm, byle zmiana była znacząca (więcej niż 3 cm)

Pierwsze ważenie jutro rano. Jeśli się wyrobię:)

Obiecuję wrzucać: mój jadłospis, moje dzienne ćwiczenia. Jeżeli mi się uda, i Ty możesz spróbować:)

Dziś ćwiczyłam:
oraz

Ćwiczenia są rewelacyjne i na pewno będę do nich wracać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz